سلام
قصه جدایی امروز شروع شد
امروز ۳شهریور ۹۸ هست
با اتفاقاتی که افتاد که بعدا می نویسم بهتره دیگه این زندگی مشترک تموم بشه
زندگی که ظاهرا هردو داشتیم همو تحمل میکردیم.
این بار من بدی نکردم
خداییش اگه توی راه نمونده بودن هم نمیاوردمشون خونه
ولی خب خدا گفت دست در راه مونده بگیر تا منم دستت بگیر
البته معامله با خدا نبود
چون فهمیدم نباید وقتی میبخشی دلیل داشته باشی
باید بی دلیل و بدون انتظار بخشید وگرنه بخشش نیست
خدا به امید تو هیچ وقت نا امیدم نکردی شروع میکنم
الهی به امید تو
برای تو...ما را در سایت برای تو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 116