۴سال شد
ولی هنوز خوب نشده
هنوز بد بد
هنوز همون فحش و دعوا و کتک زدن ها
گاهی کفر میگم .میگم نکنه خدا منو نمیشنوه با اینکه مطمینم هست
تنهام تنهام یه تنه با یه دیونه که هیچ کس حتی حاضر نیست با پیام باهاش در تماس باشه چه برسه به دیدن
هیچ کس نمیتونه تحملش کنه
فقط من زجر میکشم
هنوز مشت زدن ظهرش تموم نشده چند ساعت بعد کتک کاریش شروع میشه
چقدر انرژی داره واقعا چقدر انرژیش زیاده
هرکی بود میگفت یه بار در روز دعوا و کتک زدم بسه
پا بده روزی سه بار هم کتک کاری میکنه
نمیدونم چرا خدا یه بار صدامو نمیشنوه
مگه من هوا بنده هاشو ندارم
چرا تو اینقدر التماست میکنم کمک نمیکنی؟چرا؟چرا؟
خدایا خسته ام
چقدر خودمو گول بزنم؟
چقدر بگم فردا تموم میشه باز فردا کتک کاری و فحاشیش ادامه بده
چرا توانشو نمیگیری؟
چرا؟
خوا من بنده ام توانم تموم شده ۴ سال شد
بسمه
اینقدر گناهارم که هر روز هر روز باید کتک بخورم؟؟؟؟
برای تو...ما را در سایت برای تو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 93