یلدا

خرید بک لینک

یه سال دیگه به تنها امشب یلدا را سر میکنم

خداروشکر تنم سالمه

راضی ام به رضایت

نمیتونم بگم قشنگ هست فقط چون به تو سپردم میگم حتما خوب مبشه

من وتنهایی

 حال نوشتن ندارم...

میگذره 5 سالش گذشت 50 سالش هم میگذره

......

برای تو...

ما را در سایت برای تو دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 83 تاريخ: پنجشنبه 12 اسفند 1400 ساعت: 20:19

صفحه بندی