کاش قبول میکرد

خرید بک لینک
الان میفهمم حرف دکتری ها راست هست

تا خودش نخواد خوب بشه اتفاقی نمیوفته

هروز بدتر از روز قبل

واقعا ساعتهای ارامشون فقط چند ساعتی هست که خوابیم

اونم در حد یکی دوساعت

بقیه همش دعوا و ...

سرخواسته های الکی

واقعا الکی

باور کردنی نیست

وقتی برای یه دکتر تعریف بررسی از مرجع میکرد طبق کپی رایت م میگفت مگه میشه یه استاد دانشگاه توس خونه اینجوری کنه؟؟

هر جایی رفتیم توی نگاه اول میشناسنش

باورتون میشه توی جمله اول میفهمن،خسلس محترمانه میگن چقدر خانمتون دقیق هست

خودش خوشحال میشه ولی اونا ته دلشون میگن چه ادم مزخرفیه

سر 200 تک تومانی نیم ساعت بحث میکنه

میخام بدونم این 200 تومان که الان گرفتی حداقل بخاطرش 20000تومان به خودت به اعصابت به احترامت ضربه زدی

سه ساعت اگه بره دانشگاه 6 ساعت راجع به اتفاقی که افتاده فکر میکنه

خدای نجاتم بده

خیلی داره به من ظلم میکنه

خدایا نمیگم نشونش بده چه ظلمی کرده چون میدونم نمیتونه تحمل کنه

ولی میگم هدایتش کن

برای تو...

ما را در سایت برای تو دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 119 تاريخ: چهارشنبه 30 آبان 1397 ساعت: 0:25

صفحه بندی