ما را در سایت برای تو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 120
یه سال دیگه به تنها امشب یلدا را سر میکنم
خداروشکر تنم سالمه
راضی ام به رضایت
نمیتونم بگم قشنگ هست فقط چون به تو سپردم میگم حتما خوب مبشه
من وتنهایی
حال نوشتن ندارم...
میگذره 5 سالش گذشت 50 سالش هم میگذره
......
برای تو...ما را در سایت برای تو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 83
ما را در سایت برای تو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 113
ما را در سایت برای تو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 93
ما را در سایت برای تو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 116