یه سال دیگه به تنها امشب یلدا را سر میکنمخداروشکر تنم سالمهراضی ام به رضایتنمیتونم بگم قشنگ هست فقط چون به تو سپردم میگم حتما خوب مبشهمن وتنهایی حال نوشتن ندارم...میگذره 5 سالش گذشت 50 سالش هم میگذره...... بخوانید...