همیشه میشه امید داشت
مثل الان که بارون میاد
کلا بارون میاد امیدوار و غمگین میشم
امیدوار چون میگم هنوز باران میاد یعنی قراره زندگی باز بیاد
غمگین بخاطر حسی که تنهایی به بارون دارم شریکی نیست
صبح با انزری رادیو و موزیک گوش میدم کلا صبح را دوست دارم چون هر صبح میگم حتما امروز باید تغییر رخ بده باید بهتر از دیروز بشه و حتما بهتر میشه
خداروشکر هنوز امیدوارم
امید
امروز شنیدم درنا امید باز دوباره کوچ کرده...
قصه درنا امید را بخونین ...
امید
برای تو...ما را در سایت برای تو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 120