بعد مجبور به خوردن قرص شدم
6تا قرص رهاکین
فقط شانس آوردم تونستم فرار کنم برم اورژانس معده ام شستشو دادم
الان دارم از سر درد میمیرم
فکر کن توی دعوا میکرد چرا قرصام خوردی نمیگفت الان مییری
به خواهرش گفتم...
ولی باز بی فایده است
...
دعام کنید زود تموم بشه
برای تو...ما را در سایت برای تو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 142